Tips en Veel gestelde vragen
Hieronder vind u antwoord de veel gestelde vragen over onze producten, betaling, levering en service. Zit uw vraag hier niet bij bij? Neem dan contact met ons!
Kunstplanten
- Hoe vouw ik mijn kunstplant mooi in model? Lees op deze pagina hoe u een kunstplant kunt uitvouwen.
- Hoe plaats ik mijn kunstplant in een sierpot met hydrokorrels? Lees op deze pagina hoe u een kunstplant in een sierpot plaatst.
- Hoe kan ik mijn kunstplant onderhouden? Lees op deze pagina hoe u de kunstplanten kunt onderhouden.
Service & contact
- Kan ik een BTW factuur krijgen? Ja, als uw bestelling is afgerond ontvangt u automatisch een factuur in uw mailbox.
Bestellen & betalen
- Hoe werkt bestellen? U kunt online via de webshop bestellen of via WhatsApp.
- Krijg ik een orderbevestiging? Ja, u krijgt afhankelijk van uw manier van bestelling de bevestiging per e-mail of per WhatsApp.
- Hoe kan ik mijn bestelling betalen? In de webshop kunt u met iDeal veilig en vertrouwd betalen.
- Lees hier meer over Bestellen en Betalen.
Bezorgen
- Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Onze artikelen zijn uit voorraad leverbaar en worden, indien vóór 15.00 uur besteld, de volgende werkdag afgeleverd.
- Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren? Ja dat is mogelijk: dit kunt u tijdens het bestellen aangeven.
- Betaal ik bezorgkosten? Nee, wij bieden gratis verzending.
- Lees hier meer over Bezorgen.
Ruilen & retourneren
- Wat zijn de voorwaarden voor ruilen of retourneren? De producten van Kunstplantshop mag u tot 14 dagen na ontvangst nog retourneren of ruilen. Zonder opgaaf van reden.
- Lees hier meer over Ruilen & retourneren.
Maatwerk projecten
- Hoe vraag ik een Advies op maat aan voor projectbeplanting kunstplanten? Via WhatsApp of via deze pagina kunt u een thuisadvies aanvragen.
- Kost een Advies op maat geld? Een Advies op maat is gratis en vrijblijvend.